Regulamin Sklepu

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

 

  1. Sklep www.atreko.pl działa na zasadach
    określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Regulamin określa warunki zawierania i
    rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania
    reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą
    elektroniczną przez Sklep www.atreko.pl, zasady świadczenia tych
    usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie
    usług drogą elektroniczną.

  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia
    czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych
    Sklepu www.atreko.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
    niniejszego Regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
    Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    1. Ustawy o świadczeniu usług drogą
      elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze
      zm.),

    2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014
      r. (Dz. U. 2014 poz. 827),

    3. Ustawy o pozasądowym
      rozwiązywaniu sporów konsumenckich
       z
      dnia 23 września 2016 r. (
      Dz.U. 2016
      poz. 1823),

    4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
      (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa
      polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

 

  1. FORMULARZ KONTAKTOWY
    – formularz dostępny na stronie internetowej www.atreko.pl
    umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

  2. FORMULARZ
    REJESTRACJI
    – formularz dostępny na stronie internetowej www.atreko.pl
    umożliwiający utworzenie Konta.

  3. FORMULARZ
    ZAMÓWIENIA
    – formularz dostępny na stronie internetowej www.atreko.pl
    umożliwiający złożenie Zamówienia.

  4. KLIENT –
    Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży
    ze Sprzedawcą.

  5. KONSUMENT –
    osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności
    prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
    gospodarczą lub zawodową.

  6. KONTO –
    oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór
    zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym
    gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych
    Zamówieniach.

  7. PRODUKT –
    dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem
    Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  8. REGULAMIN –
    niniejszy regulamin Sklepu.

  9. SKLEP – Sklep
    internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.atreko.pl.

  10. SPRZEDAWCA,
    USŁUGODAWCA
    – 
    KMP PRINTTECHNIK POLSKA Spółka z
    ograniczoną odpowiedzialnością wpisana do rejestru
    przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
    Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
    numerem KRS: 0000013139
    , kapitał
    zakładowy: 300.000 zł, 
    miejsce
    wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul.

    Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary
    ,
    NIP: 5342156475, REGON: 017265277, adres poczty elektronicznej
    (e-mail): 
    kontakt@atreko.pl,
    numer telefonu: 22 720 09 09 lub 22 720 17 71

  11. UMOWA SPRZEDAŻY
    – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą
    za pośrednictwem Sklepu.

  12. USŁUGA
    ELEKTRONICZNA
    – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
    rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

  13. USŁUGOBIORCA –
    osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna
    nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
    zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

  14. ZAMÓWIENIE –
    oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy
    Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH
ZAMAWIANIA

 

  1. Sklep www.atreko.pl prowadzi sprzedaż detaliczną
    oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne
    od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na
    rynek polski. Dodatkowo, Sklep oferuje Produkty refabrykowane –
    informacja o takim Produkcie wynika z jego opisu.

  3. Informacje znajdujące się na stronach
    internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
    prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna
    określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie
    internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera
    wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów
    dostawy.

  5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest
    wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta
    nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą
    się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po
    złożeniu przez Klienta Zamówienia.

  6. Zamówienia można składać:

    1. poprzez witrynę internetową za pomocą
      Formularza Zamówień (Sklep www.atreko.pl) – 24 godziny na dobę
      przez cały rok,

    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na
      adres: 
      kontakt@atreko.pl,

    3. telefonicznie pod numerem: 22 720
      09 09 
      lub
      22 720 17 71

  1. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma
    obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.

  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez
    Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego
    postanowień w czasie składania Zamówienia.

  3. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają
    limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane
    według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów
    danego Produktu.

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest
    wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi
    przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie
    potwierdza jego otrzymanie.

  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym
    mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego
    Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje
    poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:

    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów
      Zamówienia,

    2. formularz odstąpienia od umowy,

    3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o
      prawie do odstąpienia od umowy.

  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości
    e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje
    zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana
    dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie dołączany do Produktu
    lub wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Klienta podany
    przez niego w Formularzu Zamówienia.

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby
    płatności:

    1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek
      bankowy Sprzedawcy,

    2. płatność za pośrednictwem elektronicznych
      serwisów płatności (Tpay),

    3. płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw.
      pobraniem.

  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym,
    wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 75 1500 1197
    1211 9002 4198 0000 (Santander Bank Polska S.A.) 
    KMP
    PRINTTECHNIK POLSKA Sp. z o.o., 
    ul.
    Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary
    ,
    NIP: 5342156475
    . W tytule przelewu
    należy wpisać „Zamówienie nr …”.

  3. W przypadku płatności za pośrednictwem
    elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed
    rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy
    płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty
    kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  4. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka
    wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient
    jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od
    dostawcy.

  5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty
    ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia
    jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

  6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt
    1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany
    dopiero po jego opłaceniu.

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

 

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient,
    są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są
    uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy
    zakupionego Produktu.

  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas
    kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

    1. Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2
      dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych
      wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
      od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w
      przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.

    2. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome
      przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym
      tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa
      następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót,
      niedziel i świąt).

  3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane
    wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  4. Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać
    osobiście pod adresem: 
    ul.
    Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

 

  1. Reklamacja z tytułu gwarancji.

  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają
    gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Okres gwarancji, który jest liczony od dnia
    dostarczenia Produktu do Klienta:

  1. dla tuszy oraz tonerów jest dożywotni lub do
    czasu wyczerpania środka drukującego,

  2. na taśmy barwiące do drukarek i maszyn,
    wałeczki do kalkulatorów, taśmy ttr, tasiemki na szpulach, wynosi
    24 miesiące,

  3. na akcesoria do telefonów i komputerów, wynosi
    12 miesięce.

  1. Dokumentem uprawniającym do ochrony
    gwarancyjnej jest dowód zakupu.

  2. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta
    oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających
    z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w
    Kodeksie cywilnym.

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
      wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa
      w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i
      prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia
      1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

    2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu
      oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za
      pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
      kontakt@atreko.pl
      lub pisemnie na adres: 
      KMP
      PRINTTECHNIK POLSKA Sp. z o.o
      .,
      ul. Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary

    3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub
      elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i
      okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności
      rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
      kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą
      rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go
      dostarczyć na adres: 
      KMP PRINTTECHNIK
      POLSKA Sp. z o.o
      .,
      ul. Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary

    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta
      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu
      zgłoszenia reklamacji.

    6. W przypadku reklamacji Klienta będącego
      Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu –
      nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia
      jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną
      reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym
      mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy
      i wymiany Produktu na wolny od wad.

    7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na
      papierze lub innym trwałym nośniku.

§ 8

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego
    paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem,
    o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na
    odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn,
    składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania
    tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep
    oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży
    jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym
    mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt
    Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę
    do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia,
    w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował,
    że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
    Produktu przed jego upływem.

  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży
    należy dokonać zwrotu Produktu na adres:

    KMP PRINTTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.,
    ul. Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary

  4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości
    Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób
    wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w §
    10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je
    tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie
    stacjonarnym.

  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego
    paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z
    kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
    jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym
    mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób
    zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z
    zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi
    niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu
    otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
    Sprzedaży.

  6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w §
    10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy
    zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie
    jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych
    kosztów.

  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam
    odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
    od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
    dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
    zdarzenie nastąpi wcześniej.

  8. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1
    niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu
    do Sprzedawcy.

  9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub
    podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od
    umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym
    mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku
    usługi od dnia zawarcia umowy.

  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
    nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
      nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
      lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
      dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu
      opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub
      ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
      dostarczeniu,

    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy,
      które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
      zostają 
      nierozłącznie połączone
      z innymi rzeczami,

    4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa,
      jeżeli 
      Sprzedawca wykonał w pełni
      usługę za wyraźną zgodą Konsumenta
      ,
      który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
      po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
      odstąpienia od umowy.

  1. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży
    przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku
    niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w
    terminie ściśle określonym.

§ 9

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
(B2B)

 

  1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia
    dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną
    wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10
    Regulaminu
    .

  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od
    Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w
    terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od
    Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
    przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem
    żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

  3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do
    Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego
    sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty
    części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany
    przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy
    Sprzedaży.

  4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz
    niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu
    przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania
    przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim
    wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub
    uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do
    przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie
    w przewozie przesyłki.

  5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za
    pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest
    zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
    przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu
    nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać
    wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności
    przewoźnika.

  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i
    bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy
    niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

§ 10

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA
PRAWACH KONSUMENTÓW

(obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)

 

  1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową
    działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek
    handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach
    konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze
    Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.

  2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o
    której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną
    wyłącznie w zakresie:

    1. niedozwolonych postanowień umownych — tzw.
      klauzul abuzywnych,

    2. odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady
      fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,

    3. prawa odstąpienie od umowy zawartej na
      odległość, zgodnie z § 8 Regulaminu.

  3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1
    niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony
    konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze
    Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na
    podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w 
    Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów
    Polskiej Klasyfikacji Działalności.

  4. Przedsiębiorcy,
    o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci
    ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez
    powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

§ 11

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu
    korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

    1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,

    2. prowadzenie Konta w Sklepie.

  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz
    Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w
    Regulaminie.

  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie
    internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią
    integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 12


WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O
ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Świadczenie
    Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez
    Usługodawcę jest nieodpłatne.

  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

    1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
      polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie
      zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą
      złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez
      Usługobiorcę.

    2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
      polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas
      nieoznaczony.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z
    systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    1. komputer
      (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    2. dostęp
      do poczty elektronicznej,

    3. przeglądarka
      internetowa,

    4. włączenie
      w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze
    Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na
    uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności
    intelektualnej osób trzecich.

  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania
    danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania
    treści o charakterze bezprawnym.

§ 13

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG
ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług
    Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać
    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
    kontakt@atreko.pl.

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać
    jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
    reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia
    nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie
    ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę
    następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
    momentu zgłoszenia.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest
    wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu
    reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 14

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE
USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi
    Elektronicznej:

    1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie
      Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym
      (prowadzenie Konta).

    2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze
      skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez
      przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty
      elektronicznej na adres: 
      kontakt@atreko.pl

    3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o
      świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i
      bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w
      szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po
      bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z
      wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po
      upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej
      wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

    4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku
      prawnego ze skutkiem na przyszłość.

  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać
    umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w
    drodze porozumienia stron.

§ 15

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie
    internetowej pod adresem www.atreko.pl korzystają z ochrony
    prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt

    3 oraz elementów zamieszczanych przez
    Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji,
    przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku)

    są własnością KMP
    PRINTTECHNIK POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
    ul.
    Al. Krakowska 88, 05-090 Sękocin Stary
    ,
    NIP: 5342156475, REGON: 017265277.

    Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę
    wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia
    jakiejkolwiek zawartości strony www.atreko.pl, bez zgody
    Usługodawcy.

  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez
    wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów
    składających się na treść oraz zawartość strony www.atreko.pl
    stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy
    i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy
    firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem
    www.atreko.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie
    w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami
    towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na
    stronie internetowej Sklepu pod adresem www.atreko.pl użyte są w
    celach informacyjnych.

§ 16

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są
    zgodnie z prawem polskim.

  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części
    Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego
    przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa
    polskiego.

  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między
    Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności
    na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z
    uwzględnieniem ustawy 
    o pozasądowym
    rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

    Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
    niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
    rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4
    niniejszego paragrafu.

  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:

    1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy
      Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie
      Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu,
      zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu
      postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43,
      poz. 296 ze zm.).

    2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy
      Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym
      jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają
      poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w
    szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
    reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o
    rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na
    stronie internetowej
    http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych
    Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich
    Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie
    internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego
    (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
    której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe
    dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego
    jest bezpłatne.

  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu
    może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem
    platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej
    pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.